Re: [OT] Re: Kodowanie liczb

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 19:04:45 MET DST

Użytkownik "jaQbek [z pracy]" <jaQbek@pocztadotonetdotpl.null> napisał w
wiadomości news:e5mph7$ciq$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Brovar" <bbrowarski@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Jeśli to ten, to pozdrów go ode mnie :P
> Też przez to przechodzilem. Dobrze, że gościu na tydzień przed egzaminem
> zdążył wydać swoje skrypty ...

Heh, pewnie ten, nie ma innego J.B. od Arytmetyki/Architektury komputerów...
A jakie było zaskoczenie studentów pierwszego roku, jak się okazało że
Arytmetyka Komputerów wcale nie zajmuje się problemami w stylu:

2 komputery + 2 komputery = 4 komputery...

Jednak facet jest do przeżycia, a i Arytmetyka i do zaliczenia, i od pewnego
momentu nawet interesująca =)
A Architektura dopiero pod koniec drugiego roku, zobaczymy =)