Re: Co sadzicie?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 15:31:25 MET DST

Dnia Thu, 1 Jun 2006 06:44:53 +0200, MadMan napisał(a):

> W trybie 2D te chłodzienie JEST niemal bezgłośne. A po potraktowaniu
> RivaTunerem (ustawienie wiatraka na 40% w idle) staje się niesłyszalne.
> W trybie 3D jest oczywiście gorzej, ale też nie jakaś masakra.

to zależy co się uważa za "niemal bezgłośne". Czytam sobie recenzję sprzętu
w internecie - dajmy na to karty graficznej - i jest w niej napisane, że
wiatrak jest bardzo cichy. Następnie dostaję taką kartę do testów i
stwierdzam z przerażeniem że karta jest głośna. Oczywiście jak zagłuszę ją
czymś innym to jest prawie niesłyszalna. Chłodzenia fabryczne nvidii (za
wyjątkiem 7800GTX i 7900GTX) są niestety głośne lub bardzo głośne. A może
to ja jestem bardzo wyczulonu na hałas z racji posiadania bardzo cichego
komputera? Oczywiście w 2D da się kartę nieźle wyciszyć, jednak w 3D
wiatrak musi sie już kręcić na max i wtedy jest bardzo głośno, więc to
twierdzenie o cichym wiatraku jest zdecydowanie przesadzone. Również w
opisie napisali: "ELDER SCROLS 4: OBLIVION na tej karcie - najwyższe
detale, płynna animacja" - przy najwyższych detalach będzie pokaz slajdów,
a nie płynna animacja. Oblivion zadławi każdą obecną grafikę na max
detalach. No, chyba że chodziło im o niezbyt wysoką rozdzielczość 1024x768,
to wtedy powinno być dosyć opłynnie.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam