Re: wymagania sprzetowe kart z tunerem tv

Autor: - <nospam_at_wp.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 13:36:03 MET DST

> Bo te wymagania pewnie zawierają i nagrywanie.

Jeszcze taka moja drobna uwaga - oryginalne programy do ogladania, te
dolaczone do kart zawsze spowalnialy na slabszych komputerach, ale
zauwazylem naprawde duza poprawe szybkosci (idealna praca) na programach
alternatywnych: (majac tu na mysli windows) dla BT8x8 - JTV a dla
Philips7xxx - Fly2000TV.
Wnioskuje, ze wymagania sprzetowe dotycza bardziej sanego programu, niz
karty?

> Do odtwarzania wymagana jest tylko sensowna karta
> graficzna ze sprzętowym nakładkowaniem obrazu. Pro-
> cesor może być i 100 MHz ;)

Karta graficzna w laptopie to 4MB ze wsparciem MPEG i skalowaniem obrazu
(czy jakos tak wg mojego tlumaczenia manuala)

> Poza tym musisz być *pewien*, że notebook ma CardBus,
> a nie zwykłe 16-bitowe PC Card, co się czasem zdarzało
> nawet w konstrukcjach z Pentium II. W 16-bitowym gnieździe
> karta nie zadziała prawie na pewno.

W specyfikacji laptopa jest 32bit...
hehe, pamietam ten problem z karta USB w laptopie z procesorem 133 ;)
Wpycham, wpycham...a tu d***! Nie wchodzi ;)