problemy z xp- pozera pamiec bez sensu

Autor: <lu3_at_neostrada.pl>
Data: Fri 02 Jun 2006 - 11:02:08 MET DST

mam pytanie:
-XP startuje i wraz z nim okolo 50 procesow (260M) a wszystkie programy
ktore mi sa niepotrzebna -odinstalowalem lecz mimo to jakies pierdolki(nic
mi nie mowiace nazwy) sie uruchamaija i zzeraja pamiec - chcialbym je
powywalac ale nie wiem co jest potrzebne a co nie do tego aby system
chodzil.
-moze ktos dysponuje lista takich ktore sa niezbedne ?
-albo moze gdzie moge znalezc informacje co dana nazwa (np. SmoothView.exe
itp.) oznacza i do czego jest potrzebna i czy wolno wyrzucic?