Re: TELEKOMUNA

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 10:24:23 MET DST

Bzdury.

Grałem na neo 128kbps i w CSS, i w ET, i WoW i nie było specjalnych
problemów ani z lagami, ani z rozłączaniem. A że limity? Nie wiedziałeś o
tym, biorąc neostradę? Zawsze możesz przecież wykupić dodatkowy limit,
prawda? Ja tam przeżyłem rok na 128kbps neo z 5GB limitem, i sciagalem
troche z p2p, i grałem też trochę, i jakoś żyję do tej pory i nie narzekam.
Teraz tu (na stancji) mam 256kbps kablówkę (dzieloną na pół...), a w domu
256kbps (za cenę 128kbps) neo, promocja taka;]... i działa ok, rzadziej
zdarzają się problemy niż z kablówką ;]

--
Pozdrawiam
Brovar