Re: czy ktoś ma NECa 4571A?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 10:02:31 MET DST

Uwencjusz napisał(a):

> A więc jeśli miałeś możliwość porównywania napędów, to jaki z nich polecasz?
> Ja się zdecydowałem na Pionieera 111 i dzisiaj prawdopodobnie go wciągne.

Polecam, jakość zapisu jest wręcz piękna. :) To znaczy wszystko zależy
od szczęścia i użytego nośnika (nie tylko typu, cake'a ale danej
pojedynczej stuki) - nieraz uzyskasz PIF w granicach 7-9 (przy ECC 8/8)
ale zdarzyły mi się płytki z wynikiem maksymalnym o wartości 4, gdzie
igiełek na wykresie było dosłownie kilka. ;)

Co ciekawe leciwy LiteOn 812S nagrywa z bardzo porównywalną jakością,
może nie schodzi aż tak nisko z błędami zbyt często, ale to minimalna
różnica... Przykład jaki sprzęt robił kiedyś LiteOn... Wtedy co prawda
dałem za niego coś pomiędzy 400 a 500 zł... :) W każdym razie... było
warto. :)

> Warto jednak dowiedzieć się więcej o konkurencji.
> Jeśli chodzi o nowe konstrukcje to czy właśnie masz na myśli napędy typu
> Pionieer 111, BenQ 1650 ?

Właśnie BenQ 1650 - widziałem go w akcji u znajomego i też nieźle pali,
jako plus fakt, ze w teście jakości dysku zwraca jitter. Zresztą
poprzednik - 1640 wyrobił sobie niezłą markę i opinię o niesamowitej
jakości zapisu. :)
Wada? Brak obsługi DVD-RAM, wersja 1655 jest niewiele droższa i
obsługuje LightScribe.
NEC 4571A ma zarówno LabelFlasha jak i DVD-RAM. :)

# /George Orwell - Rok 1984/