Re: neostrada na USB Sagem na dwa komputery

Autor: <ainvest_at_tlen.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 23:07:30 MET DST

Atlantis,

Skasowałem wszystko co było łącznie ze sterownikami i musiałem je jeszcze raz
wgrywać ;) Połączenie tez wywaliłem i ręcznie dodałem nowe. Niestety dalej mam
problem. Może aplikację do bluettotha też wywalę, ale wtedy już nie udaje mi
się połączyć komputeró ze sobą - mimo że bluetooth robi mi 2 połaczeni
sieciowe - 115kbps i 1.o mbps. No ale to raczje nie bluetooth jest problemem
bo jak wspominałem na kablówce się połączyłem. ;( Może jakiś inny pomysł mi
podsuniesz?