Re: dysk 250 GB - jaki?

Autor: GEN <gen_at_sownet.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 20:13:23 MET DST

Kolega teraz zmienil raida z dwoch 160 seagate'ow 7200.9 na dwie 250
samsunga spinpointy - powodem byla znaczna poprawa transferow - wlasnie w
raid'zie :-) W ogole na dzien dzisiejszy jak chcesz kupic jeden dysk to
sposrod 250 tylko Samsung oferuje piekielnie szybkie ustrojstwo (zanim
kolega kupil dyski to przeliczylem mu jaka jest gestosc zapisu, wyszlo tyle
samo co dla tych 160 seagate'a). Sadze ze nie powinienes sie dluzej
zastanawiac -> samsung 250, no chyba ze poczekasz troche na najnowsze
seagate'y wersji 7200.10, wlasnie wchodza na rynek to sie zobaczy jak to
wydajnosciowo dziala. Ja mam 160 seagate'a i jako pojedynyczy dysk jest
rowniez jak rakieta 250 od Samsuga. Nastepny tak szybki dysk to 750GB od
seagate'a ktory ma juz 16mb cache'u - oczywiscie predkosc wynika z gestosci
zapisu, no ale tego chyba nie chcesz teraz kupowac ;-)

Pozdrawiam