Re: czy ktoś ma NECa 4571A?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 19:41:08 MET DST

MadMan napisał(a):

> Tak, o wiele lepszym. Te napędy mają zasadniczo tę wadę, że są głośne i
> trzeba je spowalniać programowo. Odczyt w miarę OK, zapis bardzo dobry.

Spokojnie, ja nie mam napędu w komputerze żeby go słuchać, tylko żeby
nim nagrywać. :P Hałas nie robi mi najmniejszej różnicy - do odczytu
służy mi i tak DVD-ROM LG, który głośny nie jest, a poza tym od jakiegoś
czasu filmy oglądam na stacjonarce - tam to już praktycznie prawie nic
nie słychać... :)
Krótko mówiąc, hałas nie jest dla mnie wadą, chociaż ludzie lubią się do
tego przyczepiać. :)

> ZTCW to podobna klasa :-) Czyli sporo wyżej od nowych Litków.

Do dzisiaj palę od czasu do czasu na 812S, miałem okazję porównać wyniki
z nowymi napędami, jak Pioneer DVR-111D czy BenQ 1650 i muszę przyznać
jedno - jakość zapisu naprawdę porównywalna, podobne wartości błędów PIE
i PIF. Jedyne co przemawia na korzyść nowych konstrukcji to oczywiście
zapis płyt DL (nie wspominając o DVD-RAM czy LF/LS) oraz dam fakt, że
zapis zabiera mniej czasu - trochę boję się palić na litku z maksymalną
prędkością 8x. :)

# /George Orwell - Rok 1984/