Re: Platforma 32 bit vs 64 bit

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 15:59:13 MET DST

Ludvigus napisał(a):

> Zastanów się, czy warto teraz, przed wakacjami, kupować 64 bitową
> platformę? IMVHO powinieneś poczekać jeszcze przynajmniej pół roku. Za
> niedługo wyjdzie Windows Vista w wersji beta, potestują go tu i tam,
> wtedy z większym lub mniejszym przekonaniem przesiądziesz się na inną
> platformę.

No racja - w sumie sam tak kminilem ale obecna grafa mnie troche wkurza.
Musze zjezdzac w dol z ustawieniami np w Oblivion bo przy szybszej akcji
FPS schodzi do gora 5 klatek - wiec juz totalna lipa. W bardziej
statycznych miejscach gry i na najwyzszych detalach da sie pograc ale
nie o to chodzi zeby ciagle kombinowac...
Swoja droga dla samej grafy nie bede zmieniac sprzetu - wiec szukam
praktycznego zastosowania do tego czym sie zajmuje. Ale bylem ciekaw
wlasnie opinii innych bo sam nie jestem do konca przekonany obecnie zeby
az tyle inwestowac skoro tak naprawde pecety i aplikacje pod windows
tkwia jeszcze w 32 bitach...

OMSON

--
celeron D 2,4@3,51GHz; Gigabyte 8IPE1000-G; 1GB DualKit GoodRAM PC3200
CL3; Seagate SATA 250GB, Samsung SATA II 80GB, Gigabyte GF6600GT