Re: Obudowy "delux" do instalacji bez śrubokręta

Autor: Dariusz Krok <d_krok_at_tlen.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 12:02:18 MET DST

"Monika" <e-maila@nie.podaje> wrote in message
news:e581h9$bso$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Orson" :
>
> Zastanawiam sie wlasnie nad ta obudowa, ale znalazlam skarge na drzwiczki:
> http://groups.google.com/group/pl.comp.pecet/msg/1b6577d75abac660
> mozesz cos na ten temat napisac ?
>
> Czy wentylatory maja wyjscie pomiaru obrotow ? Z jakimi predkosciami kreca
> sie w najwolniejszych trybach ?
>
> Czy mozna gdzies kupic taniej te obudowe niz tu:
> http://www.sirius.pl/komputery/towar_cennik_23/towar_karta_25909/Antec_P-180_ATX.html
> 493zl ?

mam i chwale sobie, nie zauwazylem zadnych problemow z drzwiczkami, mysle ze
byl to problem jednej partii
wentyle nie maja wejscia do pomiaru predkosci
ja kupilem w pixmanii, ale w sumie wyszla mnie w podobnych pieniendzach jak
w sirius
moge powiedziec jednak, ze obudowa jest warta tej ceny

--
Dariusz Krok