Re: AGP 4x jest OK, 8x karta zdycha - no nie daje mi to spokoju [ot]

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 11:14:48 MET DST

"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote in message
news:e5i1m6$su4$1@news.wp.pl...
> Użytkownik "PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:e5i15n$qkg$1@news.dialog.net.pl...
>> rotfl2 :D
>
> Niech zgadnę. Masz Intela ?

moment...tak, chyba tak pewnie z 5 w domu... 2 w robocie na biurku...
tak - chyba wszystkie intela... aaaaaa zapomnialbym ze skladalem kilka
kompow... na amd wlasnie - przez ATi bylo wlasnie troche problemow -
dlatego teraz nikomu kto nie ma talentu do grzebania w bebechach raczej
odradzam ATi... a w domu mam i ATi i NVidie... zreszta nawet teraz
walcze z ATi... do zakupionego 9100 musialem zmienic plyte...
Zeby cos bylo jasne - tak ja wiem - sa ludzie ktorzy wierza w Intela
albo AMD i ich swiete flamewar, podobnie z ATi i NV - ale mnie to nie
rusza - oceniam po prostu swoj naklad pracy, ilosc straconego czasu -
rozwiazanai na NV z reguly sa mniej problemowe - to wszystko.
Podobnie z chipsetami - duzo sympatii do VIA ale oglednie mowiac maja
troche problemow (np IDE...).
Do PC podchodze w prosty sposob - ma dzialac, robic to czego oczekuje za
najmniejsze pieniadze - nie interesuje mnie OC dla OC, mody, tweaki - PC
nie jest dla mnie sposobem na zycie...
Co bym kupil dzis? zalezy od ceny - miesiac temu pewnie byloby AMD - po
obnizkach cen u Intela - chyba Intel ale czekam na ruch AMD...
Co do karty... chcialbym ATi ale x1300 nie jest zbyt latwo dostepna wiec
chyba bylaby to jakas gf6600