Zasilacz awaryjny

Autor: Orzech <woleszek_at_o2.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 10:30:12 MET DST

Witam,

Mam urządzenie (+ podpięty do niego komputer) , w którego specyfikacji
jest napisane ~ 500VA mocy.
Zalecane jest by chodziło ono (urządzenie) w sposób ciągły bez wyłączeń -
podobno dłużej pociągnie, a i eksploatacja kosztuje wtedy ~3 x mniej.
Każde wyłączenie urządzenia powoduje każdorazowo konieczność długotrwałego
(czas) i drogiego rozruchu (kilkanaście do kilkadziesięciu zł na
uruchomienie) - przygotowania urządzenia do pracy.
Chciałbym kupić jakiś UPS, który podtrzymałby zasilanie urządzenia choć ze
2 - 2,5 godziny (myślę, że dłuższych przerw w dostawie prądu nie będzie).
Co moglibyście mi polecić.

Sieć elektryczna w budynku gdzie stoi to urządzenie jest w stanie dość
słabym (budynek ma kilkadziesiąt lat, elektryka tyle samo bez konserwacji).
Trochę to było chaotyczne, ale mam nadzieję, że zrozumiałe.

--
Pozdrawiam Orzech