Asus A8N-E i jego PCI

Autor: blablalba <blacko_at_blacko.bl>
Data: Wed 31 May 2006 - 08:58:30 MET DST

witam, wyczytałem, ze plyta głowna jak w temacie A8N-E Asusa ma problemy z kartami PCI v2.1 - chcialem zapytac czy to rzeczywiscie prawda i lepiej nawet nie wsadzać do niej żadnych starszych kart PCI? :/ bo o ile wiem to nie współpracuje ona z nimi ze wzgledu na napiecia

pewne jest że karta tv skystar2 na niej chodzić nie będzie, ponadto zamontowanie grozi uszkodzeniem slotów PCI na plycie?

ale czy mogę bezpiecznie podpiąć do tej płyty: karty:
- sieciowa rtl139 eusso lub inne
- soud blaster live
- zwykłe karty tv takie jak Aver a w szczególnosci Mach TV?

sprawdzał ktos sam? padło coś? czy tylko nie działało? czy działało?
czy moze szukać w specyfikacjach poszczegolnych kart na jakie są napiecia i lepiej nie podłączać jesli są nieodpowiednie?

irytuje mnie troche te asusowskie PCI w A8N-E