Re: Ktory notebook

Autor: Paweł Guć <usterk_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 00:42:00 MET DST

Tomasz napisał(a):

> do gier to zaden z nich nie bedzie dobry, do office'a czy Internetu
> bralbym tego Lenovo z HE

ja mam intela 915 w laptopie i to starcza do gier... wiadomo że nie do
wszystkiego... ale takie GTA SA, czy Quake3 albo inne Sim City 4
działają bardzo dobrze...

A na jakiej podstawie wybierasz R51e? Używałeś tego? miałeś serie R w ręku?

--
Pozdrawiam,          # Są takie słowa, które potrafią otworzyć każdy  #
Paweł 'usterk' Guć   # pysk, słowa boleśniejsze od kopnięcia w brzuch,#