Re: padniety UPS [Ever MP500]

Autor: ElGreco <elgreco_at_poczta.onet.tratata.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 21:20:47 MET DST

> Ja bym jednak spróbował z nowym akumulatorem. Oprócz napięcia liczy
> się też wydajność prądowa...
> Pożycz od kogoś, albo do testów podłącz samochodowy.

Niestety nie mam zadnego innego akumulatora do testow :( Zauwazylem jednak
ciekawe zjawisko. Akumulator nieobciazony ma 12V, zaczyna dzialac
przetwornica - momentalnie napiecie spada do okolo 6V po kilku sekundach ups
pada i sie wylacza a akumulator momentalnie ma znowu 12V. Z elektrotechniki
jestem zupelnym lajkonikiem i nie wiem, czy to sa objawy padnietego
akumulatora??

pozdrawiam

--
ElGreco