Re: AGP 4x jest OK, 8x karta zdycha - no nie daje mi to spokoju

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 19:58:50 MET DST

"PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote in message
news:e5htuv$2qn$1@inews.gazeta.pl...

> Wybacz, ale bzdura :) Poparte doświadczeniem.

Tak... zapewne tak - tylko jakos takos dziwnym trafem samo ATi
potwierdzaloa wystepowanie problemow w poszczegolnych wersjach kart -
poza tym podatnosc na OC ATi jesli chodzi o AGP jest nienajlepsza...
A przez chipset rozumiem cos bardziej zlozonego - design plyty, layout
PCB, jakosc ukladu itd - jesli tolerancja ATi i chipsetu jest blisko
wartosci granicznych to kazda anomalia w jakosci projektu moze wlasnie
powodowac tego typu problemy...
Ja mam dosc niekorzysten dosiwadczenia z ATi - mimo calej mojej ogromnej
sympatii to jednak niestety nie moge powiedziec ze ATi ma podobna
wrazliwosc jak NVidia - jest wrazliwsze - uwypukla kazde
niedociagniecie...

Na codzien mam systemy na NV i ATi - mam okazje porownywac - ogolnie NV
jest mniej problemowa - moze ma wiekszy zapas i toleruje wieksze
odchylki - nie wiem. OC AGP na np 88,67MHz w przypadku NV jest
trywialny - w przypadku ATi juz nie...