Re: AGP 4x jest OK, 8x karta zdycha - no nie daje mi to spokoju

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 18:39:10 MET DST

PAndy napisał(a):
> ATi + Chipset = to moga byc klopoty - samo ATi jest wrazliwe na jakosc
> AGP i do tego Asrock nie jest plyta z maksymalnie dopieszczonym layoutem...
> Pozycz karte na NVidii - mysle ze tak na 90% pojdzie stabilnie na AGPx8
> (NVidia znacznie lepiej znosi OC samego AGP)...
> ogolnie zbyt maly margines na blad zostaje w tej konfiguracji... sprobuj
> pokombinowac...
> btw moze w setupie pokombinuj z wydajnoscia pradowa driverow AGP...
No tak, tyle, ze co ja pokombinuje w biosie z AGP jak tam mam tylko
auto, 4x, 8x :) I to wszystko. Dziwi mnie fakt, ze jak do tej pory, dwa
lata wszystko śmigało spoko. Więc niechybnie coś padło. Tylko czy mógł
paść chipset jakoś tak połowicznie? Kurde naprawdę tego nie ogarniam:)

pozdro
Sławek

--
http://www.liczniki.netteria.net - darmowe liczniki na Twoją strone www