Jeden dysk przestał działać

Autor: grzesiek <gk180984_at_interia.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 18:13:48 MET DST

Więc problem jest taki: mam 2 dyski, już od dawna, podczas wzmożonej
pracy, (cd++ zgrywanie filmów :) ) jeden, konkretnie DW 40GB
zrestartował kompa. Po restarcie już go nie wykrył. Dysk został
już sprawdzony w serwisie, jest dobry a mój komputer go dalej nie
widzi, nawet w biosie. Mam też drugi dysk, ten z koleji działa.
Teraz moje pytanie jest następujące: skoro dysk (ten nieszczęsny)
jest dobry a bios go nie widzi, to gdzie jest problem skoro widzi ten
drugi dysk ?
Taśma chyba odpada, tak myśle, bo inaczej również by przestał
działać i drugi dysk.
Kontroler HDD (płyta zepsuta) ? Ale dlaczego tylko na jeden dysk sie
by zepsuła a z drugim działa ?
Mam wrażenie że już jako podejżany pozostaje tylko płyta, nie mam
od kogo pożyczyć dobrej żeby definitywnie to stwierdzić. Kupił bym
już nową, ale bez pewności że to płyta nie bardzo, bo jaką będe
miał mine jak kupie nową i podłącze a tu to samo - kur........ . :)
Więc pytam, może ktoś miał taki przypadek ?