gry się tną

Autor: emot <emotWYTNIJ_at_go2.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 16:34:40 MET DST

Większość gier mi się tnie na niektórych planszach. Tzn, na niektórych
planszach gra chodzi BARDZO płynnie na MAX detalach. Z kolei na innym
poziomie tnie się, jest ok 1 klatka / 1 s. Nawet jeśli zmienię rozdzielczość
na 640x480 i dam detale na LOW to gra cały czas tnie się tak samo. Występuje
to w paru gierkach. Nie wiem o co chodzi. W Heroes of Might and Magic V gra
mi się zacina na jednej mapie gdy zdobędę zamek, po tym jak wrócę do punktu
startowego cały czas się tnie (a wcześniej chodziła płynnie w tym samym
miejscu). W 3D marku 2003 (wszystkie animacje z niego chodziły płynnie) i
2005 (większość chodziła płynnie) miałem dużo pkt (ponad przeciętną, nie
pamiętam dokładnie ile, ale wcześniej też gierki się cieły jak sprawdzałem
na 3d Marku). Moja konfiguracja to:
-Athlon 64bit 3000+ (1.8 Ghz, nie podkręcany)
-2GB ramu 400Mhz
-2x Geforce 6600GT (na SLI)
-płyta Asus: A8N-Sli Deluxe

Więc CHYBA konfiguracja sprzętowa nie ma tu nic do rzeczy (bo efekt
występuje nawet w gierkach które mają dużo mniejsze wymagania).

Pomocy;)

Pozdrawiam