N100, nx7400 czy R51e?

Autor: Artur <artur_m_at_vp.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 15:16:01 MET DST

Który wybralibyście laptop:
Lenovo 3000 N100 [TY031PB]
HP nx7400 [EY253EA#AKD]
ThinkPad R51e [UR16PPB]

Chciałem kupić niedrogiego laptopa.
Programowanie.
Nie gram.
Filmów raczej nie oglądam na komputerze.
Wyjątkowa mobilność nie jest mi potrzebna,
prawie zawsze mam przy sobie plecak.

Na korzyść Lenovo przemawiają parametry,
interesujący design i zdaje się, niezła matryca.
Wada to srebrna, kiczowata wierzchnia obudowa,
prawdopodobnie nie tak dobra,
jak w IBM/Lenovo.

HP to niezła obudowa, minimalistyczny wygląd,
co jest dla mnie plusem, ale kiepska matryca.

ThinkPad - bardzo dobra obudowa i wysoka niezawodność.
Niedroga stacja dokująca z DVI, około 380 zł.
(Mam nienajgorszy monitor 19 cali)
Wady: tradycyjna rodzielczość 1024 x 768,
słabe parametry.

Można powiedzieć, że sam sobie odpowiedziałem,
lecz nie potrafię wyciągnąć wniosków.
Jak będę zły na wybór, chciałbym mieć do kogoś
pretensję, więc proszę o sugestie.
Z góry dziękuję za wszystkie.