Re: Problem z dyskiem Seagate

Autor: blablalba <blacko_at_blacko.bl>
Data: Tue 30 May 2006 - 08:54:56 MET DST

> kompa mam takze wpiety drugi dysk 40GB ATA100 i na tamtym dysku problem nie
> wystepuje. System jest na dysku 250BG.
> Spotkal sie ktos z czyms takim?

sprawdziłes temperature dysku? moze po godzinie pracy sie przegrzewa i dostaje takiego wlaśnie efektu

najlepiej pomonitorować jakimś programem i przekonać się czy jesli dysk mniej pracuje to czas poprawnej pracy będzie dluższy a gdy dysk bedzie "mielil" non-stop to krocej, warto tez dotknąć go ręką po tej godzinei pracy czy nie parzy

jesli sie przegrzewa to spróbowac chłodzić wentylatorem albo zmienic miejsce jego wmontowania, albo jesli jest w miare dobrze chłodzony oddać do wymiany gwarancyjnej może