Problem z karta TV FlyTV Prime i internetem

Autor: Krzysztof <krzyszka_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 08:13:26 MET DST

Witam wszystkich.

Mam problem z kartą TV pod Windows ME, (Pentium 4 1,7, pamięć 256 MB,
zainstalowana karta sieciowa 3com)

Zainstalowałem Kartę TV FlyTV Prime 34 / 34FM, system wykrył nowy
sprzęt, zainstalowałem sterowniki, restart komputera i... system wykrywa
nowy sprzęt i instaluje mi kartę sieciową "Microsoft TV/Video
Connection" od tego momentu przy próbie łączenia się z internetem
wyświetla się komunikat "Could not start DB server: socket () failed".
Karta TV działa, można oglądać programy. Odinstalowanie tej kary
sieciowej (wirtualnej?) nie przynosi skutku. Po przywróceniu systemu i
zainstalowaniu sterowników do Karty TV bez restartowania systemu można
używać karty TV i Internetu, po ponownym starcie Windowsa znowu
instaluje się kartę sieciową. Próbowałem wyłączyć kartę w panelu
sterowania, usunąć powiązania we właściwościach tej kary do protokółów
TCP/IP bez skutku.
Pod Windowsem XP wszystko działa bez błędnie.
Z góry dziękuje za pomocne sugestie jak ominąć problem braku Internetu
po zainstalowaniu karty TV.

Pozdrawiam
Krzysztof.