zbyt mał mocy czy temperatura?

Autor: Adam <adam_poznanWYTNIJTO_at_buziaczek.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 02:35:51 MET DST

Witam.
Ostatnio podłączyłem do swojego kompa trzeci dysk i teraz staram się jechać
na zestawie:
Primary Master: Maxtor 250GB-świeży dodatek
Primary Slave: Seagate 120GB
Secondary Master: CD-RW LiteOn
Secondary Slave: WD 60GB
To wszystko jedzie na zasilaczu 400W, ale nazwy firmy nie pamiętam...

Przy włączaniu się kompa mam przy wyświetlaniu się biosa jakiś komunikat o nie
podłączeniu kabla i coś tam 80... (piszę z pracy-jak przeczytam to w domu to
dopiszę)...

Tylko teraz od czasu do czasu (ale z reguły parę razy dziennie) komp mi się
restartuje...
Nie wiem czy jest to kwestia poboru mocy (bo czasem restart był w momencie
rozruchu CD), czy może przegrzewania kompa-ten Maxtor trochę cholernie się
grzeje-czasem prawie trudno go utrzymać w dłoni, a to na nim mam system :-(((

Wiem,że chyba powinienem zainwestować, tylko proszę o wskazówki w co- czy w
chłodzenie czy w zasilacz(choć kupiłem go m-c temu).
Komp ma otwartą obudowę i z ciepłem-oprócz dysków-nie ma raczej problemu...
Czy jest jakiś sposób sprawdzenia temperatury dysków w czasie pracy?

Z góry dzięki