Kamerka Trust WB-3500t

Autor: Bogdan <bobim_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 21:38:45 MET DST

Witam
Zakupiłem kamerę internetową Trust Wb-3500t podłączyłem do kompa i wszystko
było dobrze do momentu
włożenia w port usb pamięci przenośnej. System nie wykrył że to kingston
lecz urządzenie nie znane. W każdym z innych portów to samo. Odłączyłem
kamerę i wszystko wróciło do normy jest ok czyli sprzęt jest rozpoznawalny.
Zrobiłem eksperyment na drugim kompie i to samo z kamerą pamięć nie chodzi
jednak inne urządzenia działają tzn. zewnętrzny modem od neostrady
klawiatura bezprzewodowa. Może ktoś spotkał sie z tym problemem i wie jak to
rozwiązać. Próbowałem różne pamięci różnych marek i pojemności i efekt taki
sam czyli jak kamera podłączona do portu nie widzi pamięci.
Pozdrawiam
Bogdan