Re: Kilka pytań o UPSy

Autor: *KW* <kw_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 20:48:27 MET DST

Dnia Sun, 28 May 2006 20:11:35 +0200, NOKGAMER napisał(a):

> Hehehe... może mnie się zatem uda...
> Mam firmę branży IT i wystawię Ci dokument przyjącia (w końcu na nas
> zrzucili ten problem w ustawie). Jak by co to pisz na priv'a.

Może i tak, ale póki co, to mogę tylko
darowizną i to z wykluczeniem osób fizycznych.
(dokładnie: "instytucje użyteczności publicznej")

Tak, tak. Sam wiem, że to paranoja,
gdy przypomnę sobie jak ciężko na Grzybowskiej
zdobywało się pojedyńcze elementy, podczas gdy
firmy państwowe mogły tylko pomarzyć o komputeryzacji
masowej.
A teraz: same przepisy pozwalają marnować
całkiem nieraz dobry sprzęt.

Jak widać wypośrodkowanie jest ciężkim
i zbyt trudnym zadaniem dla niektórych.

Pozdrawiam.