Re: Porównanie procesorów mobilnych - pytanie

Autor: KaNo <fluor_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 17:16:46 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> Włącz proszę MIME w swoim czytniku, bo wysyłasz teraz nie-
> prawidłowo zakodowane wiadomości. Tutaj masz instrukcję:
> http://www.grush.one.pl/mime/

Intela.

> Bo Pentium M i Core Solo/Duo to całkiem fajne konstrukcje
> (choć bledną przy Core 2), a AMD dopiero od niedawna ma
> konkurencyjny wobec Pentium M produkt.

> Poszukaj recenzji Turionów 64 -- są porównywalne cenowo i
> wydajnościowo z Pentium M. Nawet taktowania są podobne, bo
> Pentium M ma zegary na całkiem sensownym poziomie.

Z laptopami problem wyglada nieco inaczej, szczegolnie z tymi z wyzszej
polki. Kazda taka konstrukcja jest odrebnym projektem na ktory sklada sie
konstrukcja plyty, zasilanie, chlodzenie ... no i oczywiscie procesor i
chipset - wszystko to musi byc jeszcze optymalnie upakowane w obudowie.
Porownywac mozna dopiero wypadkowa tych wszystkich elementow, a ze Turion
jest nowy na rynku, to dobrych, sprawdzonych konstrukcji z wyzszej polki
mozna sie spodziewac dopiero po dluzszym czasie.
Pozdrowienia.