Re: Problem ze skanerem Plustek

Autor: Kaja <kaja25_at_nie.ma.wp.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 14:27:36 MET DST

Michal Lukasik napisał(a):

> A sprawdzałaś te sprzęty z innym komputerem ale także pod kontrolą XP?
> Albo choć na "świeżej" instalce tegoż OSa?

Nie sprawdziłam. Nie mam teraz takiej możliwości.

> Może ustawienia, albo upgrade BIOSu?

W Biosie mam ustawione na ECP
Zupgradować Biosu nie potrafię/boję się.

> Ponadto, to sprzęty LPT czy USB?
Drukarka jest na LPT1. W Panelu sterowania jest Port drukarki ECP (czy
jakoś tak). W Opcjach drukarki tego nie pokazuje, tylko LPT1 (WinXP).
Zauważyłam, że jednak muszę kupić nowy pojemnik z tuszem, bo ten się
skończył. (Drugi raz napełnienie tuszem nic już nie pomogło).

> Jeśli to LPT, to zapewne drukarka podłączona do skanera - może inny kabel
> komp<>skaner?
Drukarka jest podłączona do skanera. Kiedyś była połączona z komputerem,
a nie do gniazdka w listwie. Do obecnego komputera musiałam dokupić do
niej kabel do mocy, bo w tym komputerze jest inaczej i drukarka ma już
swoje własne podłączenie do prądu. Skaner oczywiście też, tylko przez
swój zasilacz. Skaner zdjęcia skanuje, nie skanuje tekstu. Nie wiem
dlaczego :-( Pewnie te sterowniki są do niczego :-(

--
Kaja