Re: Label Flash - rozi±zanie.

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 13:23:09 MET DST

Darek napisa³(a):

> nie kumam ? mozna po stronie danych lae tylko tam gdzie ich nie ma ??
> czy jesli mam cala plyte DVD zapelniona to okladki po stronie danych nie
> zrobie ?

Z nagrywaniem po stronie danych, to w³a¶ciwie jest to samo co
technologia Disc T@2, wprowadzona kiedy¶ przez Yahama. Najpierw
nagrywasz dane, zostawiasz trochê miejsca na obrze¿ach p³yty i to
miejsce to przestrzeñ na wypalenie opisu, obrazka, czy czego tam chcesz.
Niestety rzecz jasna obrazek wypalony po stronie danych nie bêdzie mia³
takiego kontrastu i jako¶ci jak na specjalnej warstwie, po stronie ok³adki.

Nie wiem jak to jest z nagrywaniem po w³a¶ciwiej stronie, czy trzeba
najpierw nagraæ dane, czy mo¿na to zrobiæ ju¿ po wszystkim.

--
# Pozdrowienia przesy³a Atlantis # GG: 1238885
# "W³adza to nie ¶rodek do celu; w³adza to cel"