Re: LCD dla osoby z kiepskim wzrokiem.

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 12:54:03 MET DST

Pajchiw napisał(a):

> A wiesz, że ostatnio też jakoś się zacząłem
> poważnie zastanawiać nad tym modelem?
> Pozostaje tylko kwestia jego żywotności.
> Liczę na eksploatację powyżej 5 lat,
> a nigdy nie miałem żadnego produktu tej firmy...
> Dlatego jeszcze go nie kupiłem :-)

Jeśli chodzi o żywotność to niestety Ci nie powiem bo mam go jakoś ponad
miesiąc dopiero:) Ale w zasadzie to chodzi 24/24 i nie stawrza
problemów. Tak czy inaczej gwarancja na niego to 3 lata więc jak coś to
łaski nie robią chyba jak wymienią. A za 3 lata to raczej będą musieli
wymienić na nowszy model:) O ile sie orientuje to naprawa LCD nie jest
opłacalna:)

pozdro
Sławek

--