Re: Porównanie procesorów mobilnych - pytanie

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Mon 29 May 2006 - 12:01:24 MET DST

Kec@j wrote:
> Moge co najwyzej wpisac Intel Pentium M typ 770, 2,13 GHz lub
> odpowiednik AMD........ no właśnie jaki??? Z tego co ja wiem AMD osiąga
> porównywalną wydajność ale niższym taktowaniem....
> Czy ktos z was sie spotkał z porównaniem procesorów mobilnych ???

Jak napisał MadMan w przypadku rozwiązań mobilnych nie jest to takie
oczywiste - Pentium M są bardzo wydajne i nie ma znaczących różnic w
stosunku do AMD.

Natomiast odpowiedz sobie na podstawowe pytanie - czy można zakupić
notebooka dobrej firmy z procesorem AMD? Ciężko tutaj o Lenovo (IBM)
albo Della, czy nawet HP. Owszem te ostatnie istnieją, ale nie są to
popularne modele.

Zakupując notebooka z procesorem Pentium M (a obecnie np. dwurdzeniowym
Core Duo) na pewno nie popełnicie błędu.

--