Re: semron na asusie

Autor: kesser <dkesselring_at_gmail.com>
Data: Mon 29 May 2006 - 10:44:23 MET DST

> A jak ustawiłeś? Choć wiem, że można ustawić RAM asynchronicznie to nie
> jestem pewien czy da się wolniej od FSB (raczej tylko >= FSB) dlatego też
> najwyraźniej masz RAM ustawiony na 166MHz (skoro masz Semprona) przy czym
> te 2x128MiB nie wyrabia. Wyciągnij i... sprzedaj, sprezentuj komuś, wyrzuć
> (niepotrzebne skreślić).
> Jak już zostanie tylko ta 512 to ustaw ją synchronicznie do FSB i zjedź z
> timingami do minimalnej, stabilnej wartości.
> --
Bios na auto pokazuje że chodzą na 133 mhz.Jak wywaliłem te 128-ki
to się przestał system uruchamiać na różnych ustawieniach. Chyba
ten kingston 512 też jakiś do d.. bo na 166 i domyślnych timingach
system wywalał błędy i się wieszał. O ile xp może wymaga więcej
o tyle linux powinien był się podnieść. Na razie zostawie te 128 i
512 bo w miare chodzi, a z czasem zainwestuje w jakąś kostkę
pamięci np. 1gb i będzie spokój. :-)