Re: Sempron czy turion

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 28 May 2006 - 21:58:10 MET DST

Dnia 28.5.2006, Agent napisał(a):

> w tym tescie lepiej wypada Sempron
> http://66.249.93.104/search?q=cache:GvZpzzFpID0J:www.sklep.desktop.com.pl/product_info.php%3Fproducts_id%3D128+turion+sempron+testy&hl=pl&gl=pl&ct=clnk&cd=1&lr=lang_pl&client=firefox-a

Ty serio?

IMHO przyczyn takiego wyniku może być wiele, od "zrypanego" chłodzenia w
laptopie z Turionem, po "zwaloną" Sandrę (spójrz na wersję, którą
testowano).
Poza tym sprzedawca by zachęcić do kupna powie/napisze wszystko. ;D
Dla mnie to g. nie test.

Próbowałem właśnie znaleźć tę samą wersję by porównać do mobilnego 3400+,
ale niestety wszystkie linki są martwe albo prowadzą do linków do
poprawionej SR2, niestety te też są martwe, albo z kolei prowadzą do 2007.
Jakoś nie chce mi się a i nie mam za bardzo czasu by dalej drążyć.

--