Prośba - sprzęt do oceny

Autor: Tomac <qweasdzxc_at_o2.pl>
Data: Sun 28 May 2006 - 21:10:18 MET DST

Witam,

Planuję modernizację kompa, do wymiany idzie większość "wnętrzności".
Komputer "domowy", nie wymagana duża wydajność (przynajmniej obecnie ;) )
Wymagania - przy stosunkowo niewielkich nakładach: stabilności (ale bez
przesady, to nie serwer;) )+ duży dysk + możliwość rozbudowy do grania
(dołożenie grafiki na PCI + mocniejszego procka).
Testy poczytałem, archiwum przekopałem :) Pomysł: płyta na socket 939 ze
zintegrowaną grafiką + sempron. Stary sprzęt pójdzie do kompa szwagra.

Płyta: Gigabyte GA-K8N51GMF-9 s939 GF6100 (215PLN)
Procek: Sempron 3000+ OEM 64bit socket 939 (329PLN)
HDD: WD WD2500KS 250GB sATA II 16MB (315 PLN)
Pamięć: 1GB, zakładam że starczy cokolwiek firmowego (ok. 320)

Mam jeszce problem z 2 elementami:

Chłodzenie - procek będzie trochę podkręcony, nie powinien być głośny.
Zakładam ARCTIC FREEZER 64 PRO, jak nie to PENTAGRAM Freezone NXC-100 CU.

I dochodzę do problemu - zasilacz... obecnie komp biega na FEEL 300W, w
obudowie Modecom FINE II (zakładam że w obudowie wszystko się pomieści).
Jak dla mnie to zasilacz musi być zmieniony. Starczy 350 W? np CHIEFTEC
GPS-350EB-101A - 350 W?
Oprócz nowego sprzętu będzie trzeba napędzić drugi HDD, 2 napędy optyczne
(DVD, DVD-RW), FDD, docelowo jakąś grafikę (powiedzmy GF7600) i być może
szybszy proc.

Ufff...
Pomóżcie proszę, z rynku wypadłem jakiś czas temu

Dzięki,
Pozdr,
 Tomac