Re: Serwer plików.

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 28 May 2006 - 13:42:19 MET DST

"Sqeeb" <sqeeb@q2pl.org> wrote in news:e5blfl$fqc$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Odpowiedź jest bardzo prosta - potrzebuje oddzielnej jednostki,
> prawda? ;-) Teraz sobie pomyślałem że dobrze by było, jakby dało się
> podpiąć więcej dysków(ale do tego trzeba 'masywniejsza' plyte :/), bo
> tak powiedzmy 4 x 320 GB == 1,25 TB, a to już bardzo konkretna

ja to zawsze bylem kiepski z jednostek transferu, ale tak na oko:
100Mbps to 12.5MB/s; ale tyle nie wyciagniesz, bo dochodzi narzut
protokolow; no, ale zalozmy ze wyciagniesz to 12MB/s; ile czasu
bedzie sie kopiowac Twoje 1.25TB po laczu 12MB/s?

> pojemność [-; Cofam to co pisałem o zużyciu prądu, na coolerach i tak
> zaoszczędze montując radiatory a skrzynka będzie stała w

ehem? to ile dokladnie zaoszczedzisz rezygnujac z wentylatorow i
jak sie to bedzie mialo do poboru mocy calego zestawu - dyski, itepe?

> piwnicy(raczej dobre warunki).

no pewnie! stala temperatura ~24 stopnie; wilgotnosc na przyzwoitym
poziomie 40% - na pewno NIE WIECEJ; bardzo dobra i wydajna wentylacja;
to wszystko cechy prawie kazdej piwnicy;

pzdrv;
adas;