Re: Obudowa - chieftec za drogi

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sun 28 May 2006 - 12:32:21 MET DST

Marek napisał(a):
> Chcialem zakupic obudowe Chieftec'a (seria LBX), ale cena niestety
> powala z nog. Nawet bez zasilacza. Czy mozecie polecic cos na miare
> wlasnie tych Chief'ow ?
Obejrzyj moze co tam Modecom teraz pcha, kiedys ich drozsze modele byly
naprawde fajne - gruba blacha, sensowne rozwiazania, otwory na
wentylatory z duzymi dziurami a nie marna wytloczka, dobrze pomyslane
wyciecia na zasilacz (zeby mozna bylo dogory nogami tez zamontowac)...
Sam mam od bardzo dawna "cyber-mirror" ktory jest niby-serwerowy, mialem
tez pare innych fajnych modecomow, oczywiscie nie mowie o Feel/Nice itp...

Tyle teraz po sklepach to widac tylko najtansze puszki po piwie z
niebieskimi lcd, albo malenstwa "media center" do ktorych nic sie nie
wsadzi, a porzadnych obudow ciezko dostac od reki (zeby dalo sie
obejrzec namacalnie).