Milnolta PagePro 1300W - mały probelm

Autor: <jackoo2_at_gmail.com>
Data: Sun 28 May 2006 - 00:04:32 MET DST

Witam
Mam tą fajną drukareczkę i póki co drukowała super. Po
wydrukowaniu ok. 10 000 stron zaczęła jednak nieco brudzić mi kartki
na brzegach. Przy kilku stronach jest to praktycznie niezauważalne,
ale jak się druknie więcej to wyraźnie widać czarny nalot na brzegu
wydrukowanych kartek. Jak wyciągnąłem to coś z bębnem to
zauważyłem ok 5mm szerokości czarny pasek tonera przy prawej
krawędzi bębna, więc dlatego brudzi, bo brzeg kartki widocznie
zahacza o ten usypany proszell :P
Nie wiem jaki jest powód powstawania tego paska. Chwilowo myślałem
że może trzeba wymienić toner, gdyż już ciut ponad norme
wydrukował, więc wymiotłem wszystko i wsypałem nowiutki, ale
problem nie znikł. W sumie to pojawia się dopiero przy druknięciu
kilkunastu stron, więc wyjmuję wtedy całą szufladę i czyszczę
chusteczką higieniczną bęben z tego nalotu i kolejne kilkanaście
stron drukuje czysto itd...
Jeśli wie ktoś co jest przyczyną tego stanu rzeczy proszę o pomoc.
Może by tak bęben wymienić? Ale ma dopiero połowę przebiegu, więc
nie wiem czy to on jest powodem tego.

Poza tym to może wie ktoś jak zresetować chipa do tej drukarki ?
Gdzie nabyć do tego sprzęt i za ile ?

Za jakąkolwiek pomoc z góry dziękuję

Jacek