Re: Instalacja Windowsa na Toshiba Tecra M2

Autor: Szym <szymson20_at_gazeta.pl>
Data: Sat 27 May 2006 - 22:17:30 MET DST

> NTG

No wlasnie nie moglem znalesc grupy bardziej pasujacej :( Moze moglbym
prosic o jakis namiar na blizsza tematowi grupe?

> Instalowałeś już kiedyś windę? Jeśli tak to instalujesz jak na każdym
> innym komputerze. Przygotuj sobie wcześniej sterowniki (najlepiej z ftp
> producenta laptopa).
Instalowalem wiele razy bo czas na format zdaza mi sie dosc czesto :). A
sterownikow na ftp jak wspominalem jest 89 z tego co wyczytalem w roznych
pomocach technicznych to trzeba zainstalowac ich okolo 50. Tylko jak je
wybrac? Ta Toshiba to troche dziwna firma - zamiast dac jedna paczke z
wszystkim potrzebnym do danego modelu robia cos takiego. I jak tu sie
polapac? Na zadnej stronce technicznej toshiby nie znalazlem listy plikow
potrzebnych a w instrukcji nie ma nawet slowa o instalacji systemu bez
Recovery CD.

> BTW. Kiedy to jest "czas na format"? ;D

Czas na format jest wtedy gdy mojej dziewczynie co pol minuty wyskakuje
reklama "powieksz sobie penisa" a sam komputer chodzi gorzej niz moj
pierwszy komputer czyli p2 266
Pozdrawiam