Kilka pytań o UPSy

Autor: LW <Leszek_at_NOSPAM.pl>
Data: Sat 27 May 2006 - 21:57:26 MET DST

Witam,

w "graciarni" swojej firmy znalazłem kilka starych UPSów (mają tak z 5 lat).
Jeszcze nie testowałem, ale raczej nie będę chciał ich uzywać (z jednym
wyjątkiem, ale to poniżej).

Jak i gdzie je zutylizować, żeby było dobrze?

Druga sprawa: tym wyjątkiem okazał się APC Smart 1000 RMI 2U. Postanowiłem go
przetestować - bateria niestety nie trzyma nawet 5 sekund, ale UPS chyba działa.
Zaryzykuję, i kupię nowe akumulatorki, o ile wiem to RBC23 do niego tylko
pasują.

Niestety, nie znalazlem do tego UPSa (ani do zadnego innego) kabelka
sterujacego. Teraz pytania:

Gdzie moge kupic sam kabelek?
Jak go sformatowac po wymianie aku?
Ktory PowerShute bedzie do tego typu UPSa najlepszy?

Pozdrawiam,

Leszek