Re: jaki tuner do telegazety

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sat 27 May 2006 - 19:51:38 MET DST

Użytkownik "Przemek" <r12@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e59j41$loa$1@inews.gazeta.pl...
> Chcialbym dokonac zakupu tunera TV. Jaki polecicie model, zalozywszy, ze
> potrzebuje oprocz dobrej jakosci obrazu takze polskie znaki w Telegazecie.

Ponadto ważny jest cel "dobrego obrazu".
Nie ma tunerów idealnych, jedne mają dobrą
jakość obrazu (np. AverMedia) tylko do oglądania,
podczas gdy materiał zgrywany na dysk jest już dużo
gorszy. Natomiast inne (np. Hauppauge) cechują
się jedynie najlepszą jakością zapisywanych
sekwencji wideo. Odsyłam do testu tunerów TV
KŚ 9/2006 i Chip Komputer Test 5/2006.