Re: LCD dla osoby z kiepskim wzrokiem.

Autor: arek_masters <arek_mastersWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Sat 27 May 2006 - 19:34:57 MET DST

> Witam.
>
> Potrzebuje kupić LCD-ka do prac biurowych + Internet,
> (bez gier i filmów)
> dla osoby z dużymi brakami w polu widzenia.
>
> Myślałem albo o czymś dużym i dość tanim dobrej firmy
> i tu zastanawiam się nad 19-tkami:
> http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=103_131&products_id=3760
> lub
> http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=103_131&products_id=3006
>
> albo nad dobrą 17-tką, np.:
> http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=103_130&products_id=3009
>
> Jak uważacie - który z nich
> [...]

Ja bym brał jakiegoś NECa, lub SONY, iiYama, coś z tej półki.
Samsung to lowend, taki sprzęt niskiej pólki (jak samochody
Hyundai i Kiła :) ). Kumpel mówi, że monitory Samsunga są cieniutkie, albo co
najwyżej średnie (te drogie modele). Sadząc po dyskach Samsunga (najgorsze
z najgorszych) i np. plazmach Samsunga (padają jak muchy), to ta firma jest
bardzo kiepska. Kolega mówi jednak że robią dobre lodówki i odkurzacze...

Ja mam w domu ACER-a - http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=26270
dobry, jak za te pieniadze. Chociaż dziś bym kupował iiYame, NEC, SONY - coś
tej klasy, bo ceny bardzo spadły.
Miałem Fujitsu-Siemens 19" to mi padł, ale był to nie udany egzemplarz
(wadliwy), bo LCD tej firmy mają dobre opinie, tak samo MAG i Miro. Brat ma LG
Flatron L1980U - 19-tke i są z nim bez przerwy kłopoty (4 razy go wymieniał,
teraz już dostał działający, ale wyskoczyły subpixele, i ma nierówne
podświetlanie. Do góry lepiej świecą świetlówki, na dole gorzej - cholernie to
denerwuje !).
Ja bym unikał takich wynalazków jak Hyundai, LG, Samsung, Aoc,
Median, Accor, Belinea, Benq, Prestigio, Avacs itp. Bo to są firmy "krzak". Co
moge polecić z tanich to napewno Gateway (w tej klasie cenowej są OK), też
Miro, MAG. Chociaż ja mam większe wymagania i stawiam tylko na japońskie !
Natsepny mój monitor to bedzie NEC albo SONY.

--
Arek
_> www.streetracing.pl _> www.drifting.pl