Plyta pod Semprona - co kupic??

Autor: Puszka <puszka78wytnijmnie_at_go2.pl>
Data: Sat 27 May 2006 - 15:07:08 MET DST

Witam

Potrzebuje plyte AMD socket 754.
Chce w nia wsadzic Semprona 3100+ 64bit.
Chcialbym aby posiadala zalacze PCI-E i miala zintegrowana karte graficzna
lub posiadala zlacze PCI-E i AGP (narazie nie stac mnie na grafe wiec musze
wykozystac Geforca 2 na AGP lub miec zintegrowana)

Pozatym chcialbym plyte wolna od jakichkolwiek zwisow bo z obecna K7S5A mam
czeste zwisy co doprowadza mnie do furii.

Jezeli chodzi i mozliwosci podkrecania to moze byc chodz narazie nie planuje
zadnego kreconka.

Co byście polecili w cenie do 300zł??

Pozdrawiam

Puszka