Re: K7S5A i AC97

Autor: PaweL <lespaw_at_pocztakropkaonet.pl>
Data: Fri 26 May 2006 - 21:57:35 MET DST

> To oczywiste rozwiązanie, np. nowsze zestawy głośnikowe
> do PC mają gniazdo do słuchawek, ale mnie nie o to chodziło.
> Głównie idzie o rozmowę przez Skype'a, i by nie trzeba
> było włączać niczego dodatkowego. Nie dotarłem na razie
> do parametrów omawianego wyjścia np. impedancji, bo być
> może pomogło by zastosowanie innych słuchawek dopasowanych
> właśnie do tego wyjścia.

ten typ tak ma :(
też mam K7S5A i też dźwięk w słuchawkach (logitech) jest bardzo cichy.
Wygląda na to ze jest to wyjście przedwzmacniacza, a nie najsłabszy choćby
wzmacniacz.
Mam drugą kartę - SoundBlaster 5.1 i do niej podłączone słuchawki i
mikrofon, a do AC97 podłączyłem głośniki (ze wzmacniaczem). I wszystko gra
:)