problem z hdd na USB "Nie można uruchomić tego urządzenia. (Kod 10)"

Autor: <maciej.urbanek_at_gmail.com>
Data: Fri 26 May 2006 - 20:12:26 MET DST

Dysk zewnętrzny na USB chodził mi normalnie - bez problemów, aż
pewnego dnia zdarzył się crash systemu - od tamtego czasu nie mogę
go podłączyć do komputera.

Otrzymuję komunikat: "Nie można uruchomić tego urządzenia. (Kod
10)"

Dysk chodzi - sprawdzałem na innych kompuiterach.
USB też działa, bo chodzą mi inne urządzenia USB - skaner, drukarka
Działa też po podłączeniu pamięć CF 1GB.
Tylko przy podłączeniu dysku wyskakują problemy.

Odinstalowywalem sterowniki, ale nic nie pomaga.
Przeinstalowywałem VIA - tez nie dziala.

Płyta główna ASUS A7V880.
Dysk zewnętrzny 80GB WD Maxtor.

Ma ktoś jakieś rozwiązanie tego problemu?
Zastanawiam się czy to nie czasami problem z zasilaniem Dysku przez
USB, bo czytnik z kartą CF na USB działa.

Pomocy