Re: Glosniki 2+1 jakie wybrac...

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 26 May 2006 - 19:59:57 MET DST

Użytkownik "Hikikomori San" <hikikomorisan@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:44773E70.33B24DB0@gazeta.pl...
> No wiec - INSPIRE T3000 - fajnie graja? Bo mialem pomacac, ale ni dane
> mi bylo posluchac...

Słuchałem dziś Creative INSPIRE S280 (dwa głośniki) i grają najlepiej ze
wszystkich na rynku do 150zł, przy czym to tylko 2 głośniki bez suba, bo ja
nie lubię zbytnio basów (cicho, tak dla akcentu i tu to jest). Jeśli ten
zestaw T300 ma te same lub lepsze satelity, to pominieneś być zadowolony,
ale rozważ inny pomysł, jaki przetoczyłem...