Re: Jaki stary dysk [20 - 40 GB] do starego kompa dokupic?

Autor: LUKY <luky1_at_{NOSPAM}o2.pl>
Data: Fri 26 May 2006 - 18:14:06 MET DST

Deli napisał(a):
> Po pierwsze primo :) troche malo RAMu - przydaloby sie w sumie 256 MB.

No ramu też przybędzie ale to z czasem dopiero nastąpi. Komputer w
zasadzie ma służyć do www+mail+gg :) więc narazie 128 MB RAM powinno
starczać, tylko ten dysk strasznie zamula, tak mi się wydaje. Bo to nie
normalne nawet przy 128 ze system WYlancza się 10 minut, a wlancza tyle
samo albo i dłużej.

> Jesli chodzi o dysk to proponuje cos z Seagate lub WD.

a które modele Seaget'a i WD konkretnie?