Jaki stary dysk [20 - 40 GB] do starego kompa dokupic?

Autor: LUKY <luky1_at_{NOSPAM}o2.pl>
Data: Fri 26 May 2006 - 17:59:20 MET DST

Witam, złożyłem sobie komputer z starych cześci zalegających po pułkach,
  może się jeszcze do czegoś przyda :), ma mniej wiecej taka konfiguracje:
Duron 800 + plyta Mercury Socket A + 128 SDRAM + Geforce 256 + dysk 3.2
GB Fujitsu, no i jak widać ten dysk strasznie spowalnia i zamula ta
konfiguracje, wydaje mi się że XP nie powininen się wyłanczać i włanczać
wieczność. Mieli tym dyskiem niemiłosiernie. Moje pytanie brzmi jaki
dysk używany warto kupić? Na które modele z 20-40 GB uważać a które są
waszym zdaniem godne polecenia. Bede chyba wybierał coś z alledrogo.pl.
Każda rada mile widziana :)