Glosniki 2+1 jakie wybrac...

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Fri 26 May 2006 - 12:02:19 MET DST

I znow prosze o doradzenie.

Mam cobie obecnie glosniczki 4.1 - problem w tym, ze i tak nie sa
rozstawione, tylko sotja parami z przodu. Wiec chcialbym kupic sobie
jakies 2+1 -- przy czym mam kilka warunkow:
- estetyczne, jakby jeszcze byly w drzewie nie w plastiku to jzu
totalnie odjazdowo ;)
- dobry dzwiek, uzywam ich glownie do sluchania mp3, do grania i do
filmow... Tak, wiem, ze 2+1 to nie 5+1 ale jak zaznaczylem, akurat u
mnie nie ma jak ich rozmiescic wiec...
- fajnie bybylo, ajkby regulacja nie byla na glosniku basowym, chce go
schowac pod stol, wiec wymagany pilot do regulacji dzwieku. A jakby mial
jeszcze wejscie sluchawkowe to byloby rewelka.

No to tyle...

A przy okazji - jakie sluchawki do grania? Takie z dzwiekiem
przestrzennym, al eniekoniecznie z force feedback ;]

--
  Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
  Dopisz własne obserwacje.  Zapraszamy na forum:  http://tiny.pl/mgcc