Re: Bezprzewodowa myszka optyczna MD (Medion) 40596 - USB - czy warto kupić???

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Fri 26 May 2006 - 14:15:32 MET DST

on22 napisał(a):
> Czy ktoś z was używał Bezprzewodowa myszka optyczna MD (Medion) 40596 - USB.
> Jeśli tak to prosiłbym o informacje jak się sprawuje, czy są jakieś problemy
> z takimi urządzeniami, czy przerywa itd.
jak uda mi sie ja skompletowac - to sobie mozesz ja zabrac ;)
plusy:
+zasieg okolo 25m
+cena
minusy:
-na niewielu powierzchniach dziala prawidlowo (jezdzi jak chce, czasem
wogole)
-czasem cos jej sie glupieje i jezdzi tylko w pionie
-przyciski od 'klikania' po miesiacu sie zepsuly (wymienilem mikrostyki
to dzialalo jakos)
-pracuje na 27Mhz - zakluca ja byleco...
-baterie 1.5v przezywaja okolo 2-3tygodnie (to tak srednio zle nawet)
ale na akumulatorkach 1.2v nie chciala dzialac
-precyzja wskazywania zerowa, proba precyzyjnej pracy powoduje
chroniczne flustracje - tyle razy leciala w-sina-dal ze rozpadla sie
mechanicznie....
-rolka od przewijania przewija bardzo nieprecyzyjnie (duze skoki)