Im szybciej, tym wolniej

Autor: ocp <ocp_at_tlen.pl>
Data: Fri 26 May 2006 - 13:20:19 MET DST

Nie wiem, w czym tkwi problem.
Procek D 805.
Przy taktowaniu nominalnym Canopus Procoder pracuje z prędkością np. 0,6
real time konwertując .avi do mpeg2. Po podkręceniu szyny do 180, czyli 3,6
GHz prędkość wynosi 0,35 :-((
Na próbę obniżyłem taktowanie szyny do 100MHz, czyli wypadkowa częstotliwość
taktowania wynosi 2 Giga. Poszło nawet szybciej, bo 0,75 real time!!
Płyta to Gigabyte 8I945P PRO.
Temperatura procka wskazaywana przez Aidę to 60-64 st C.
Sprawdzałem nawet kontakt proca z radiatorem, bo postawiłem hipotezę, że jak
się procek przegrzewa, to może zwalnia, ale wydaje się wszystko w porządku.
(BTW, najbardziej badziewne mocowanie radiatora, jakie widziałem)
Co Państwo na to?

W.